mspec Skrevet Oktober 3, 2017 Share Skrevet Oktober 3, 2017 Har en E61 Lci Xdrive hvor dekkene som fulgte med subber i innerskjermen ved rattomslag. Disse er vell ET30 med for høy profil hvis jeg ikke husker helt feil.Jeg har funnet et sett brukte orginale bmw felger med dekkdim: 235/35R19, ET33 og lurer på om disse vil passe uten at de tar i skjermen? Jeg vet at innpresset har et større avvik en 7mm mot orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 3, 2017 Share Skrevet Oktober 3, 2017 Vanskelig å si uten å vite felgens bredde, men du bør uansett ned på rundt 20 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 3, 2017 Share Skrevet Oktober 3, 2017 14 minutter siden, awt skrev: Vanskelig å si uten å vite felgens bredde, men du bør uansett ned på rundt 20 foran. Denne er xDrive, så da er vel ET20 cirka veldig lavt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 3, 2017 Share Skrevet Oktober 3, 2017 Ah, lønner seg å lese ja. Da vil nok 33 gå fint ja, gitt at de ikke er for brede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2017 (endret) Takk for svar Selger vet ikke bredden men jeg har kommet frem til at felgen mest sannsynlig er Style 351. Denne leveres som 8,5" med ET 33 forran og 9" med ET44 bak. Det vil da si at enten er alle 8.5" bred med ET34 i og med at selger opplyste et34 eller så er det bare han som ikke vet at det er forskjellig strl slik at bakfelger er 9" med ET44. Endret Oktober 3, 2017 av mspec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå