Tommyinator Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Hei. Når jeg skal fylle på kjølevann så går det på myye mer enn det egentlig skal være (10,5L?) , jeg fyller nærmere 25L og fortsatt så synker det etterhvert. Hvor blir dette av? Olja er helt fin og eksosen ryker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 Du fyller vel ikke i hullet på høyre side bak? fra spøk til alvor. 25 liter?? Det hørtes ekstremt ut. Da må det jo lekke ut under ellers så er det hull intern i radiatoren eller noe så radiatorsiden fylles noe opp, men det hørtes sykt rart ut. Selv om det hadde vært sprekk i blokken er det godt gjort å få plass til 25 liter uten å merke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommyinator Skrevet Oktober 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2017 Det var såvidt det lakk noe fra ekspansjonstanken, men byttet ut denne. Garasjegulvet er helt tørt, så forstår ikke hvor alt blir av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 6, 2017 Share Skrevet Oktober 6, 2017 hadde det vært noen liter over så kunne en spekulert men 25 liter. Det hørtes helt sprøtt ut. Da må det jo havne et sted som er lavere enn påfylling om ikke eksp.tanken blir full. Her er kretsen på M52tu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 Kan du rapportere når du har fylt 50l og oljen er fin både på gear, hvis du har automat, og motor og at det er tørt under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommyinator Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 Helte på radiatorsement fra Biltema og da ordna det seg, så var nok en lekkasje en plass ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Oktober 10, 2017 Share Skrevet Oktober 10, 2017 Det er bra. Du bør være oppmerksom på at radiatorene på disse bilene er svake. På min bulte den veldig ut/nedover på undersida, så jeg byttet radiator. Det kan være lurt å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommyinator Skrevet Oktober 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2017 Byttet radiator etter at ekspansjonstanken eksploderte , derfor jeg surra litt med kjølevann påfylling orala reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå