vforce_jr Skrevet Oktober 7, 2017 Share Skrevet Oktober 7, 2017 Motor er solgt Frontfanger solgt Bakre delen av eksos er solgt Har ny radiator ubrukt i eske, ny radiator kappe og ny ekspansjonstank Sitter nye fjørbein og fjører på den (brukt ut og inn av verkstedet 2 ganger) M5 speil Zenon lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet Oktober 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2017 ikke noe som er interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 E39-markedet står ganske stille for tiden Spesielt her inne. Prøv på Facebook-gruppa og på Finn, mer napp der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Radiatorkappe er aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet Oktober 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2017 4 timer siden, orala skrev: Radiatorkappe er aktuelt. 500+ frakt. Den er helt ny, aldri brukt, kom aldri så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet Oktober 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2017 7 timer siden, Gabz skrev: E39-markedet står ganske stille for tiden Spesielt her inne. Prøv på Facebook-gruppa og på Finn, mer napp der. Facebook ass, folk trur alt er gratis der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Jepp, er drittmarked spesielt innenfor E39. Er også et hav av delebiler så folk selger jo for småpenger og det går ut over oss andre og. Prøvde med forrige delebil å GI BORT rustfrie dører og ingen ville ha de engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 1 time siden, vforce_jr skrev: 500+ frakt. Den er helt ny, aldri brukt, kom aldri så langt Hvis du bor ikke altfor langt unna kan jeg hente den. Ved sending blir den dyrere enn hos koed og risiko for skade, så det er ikke interessant. Spørsmålet er da hvor du holder til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet Oktober 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2017 54 minutter siden, orala skrev: Hvis du bor ikke altfor langt unna kan jeg hente den. Ved sending blir den dyrere enn hos koed og risiko for skade, så det er ikke interessant. Spørsmålet er da hvor du holder til. Bor like ved gardemoen.. Men koed skal ha nesten 1100+ frakt så da har posten dyr frakt isåfall hvis 500+ frakt blir dyrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet Oktober 18, 2017 Share Skrevet Oktober 18, 2017 (endret) 823,75 med moms og frakt. Endret Oktober 18, 2017 av orala Skrivefeil x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vforce_jr Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Jeg kan møte deg på strømmen eller IKEA eller noe sånt hvis du vil det. Jeg syns under halv pris for en helt ny del er rimelig jeg da, jeg har jo kjøpt delen ny fra koed.dk og betalt frakt for den en gang 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
femmern Skrevet Februar 7, 2018 Share Skrevet Februar 7, 2018 har du speedometer uten pixel feil? og tre kontakter bak? blå,sort og hvit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisP Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Har du shadowline lister til dører og bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå