Familyguy Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 Hei. Ny her på forumet, og har noen spørsmål angående koding. har nettopp kjøpt en F11 520d 2011. Har ikke hentet bilen enda, og når jeg var å prøvekjørte den glemte jeg å sjekke om den hadde usb i midtkonsollen. Går ut fra at den ikke har det da det ikke står i utstyrslisten. Uansett, har lest meg litt opp på emnet og det ser ut som 6fl er det eneste bilen mangler for å få apps. Delene klarer jeg nok å montere selv, men så var det dette med kodingen da.. Noen som vet om noen som driver med dette i Trondheimsområdet til grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 (endret) Hjelper ikke kode dette inn må ha fcs kode, denne koster 2061,- ink bamsemums for koden fra gs-bildeler. når du har denne så kan du få kodet dette inn, uten koden så må du nedgradere til v43 mener jeg og huske for der ligger apps åpen. Men senere ved oppdatering eller noe så forsvinner apps igjen. ville tro det var rart at den ikke hadde usb, altså 6fl/6nf. men mulig den mangler dette, var jo ganske ny så ville jo tro at det skulle være på plass. Det som er med apps er jo det at du må ha ledingen til iphonen hele tiden for og kunne spille av musikk fra spotify. det blir kluss med bluetoth komikasjonen, hvær gang du kobler til ledingen så vil den kutte ut muligheten for og spille musikk over blåtann. Jeg har ettermontert apps i bilen min, har jeg brukt det? ehh nope ikke per dagsdato Endret Oktober 15, 2017 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Familyguy Skrevet Oktober 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2017 Takk for svar. Ser at man kan laste ned en generator for å lage fcs kode. Ser poenget med at apps kanskje ikke blir brukt så mye, men tenker på flere oppgraderinger i samme slengen. Blant annet connecteddrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 13, 2017 Share Skrevet November 13, 2017 Generator er for kartoppdaterings fsc. Du kan dog lage et komplett sett med FSC koder nå, ink apps, men dette krever litt mer kunnskap enn å trykke på en knapp "generate". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå