Gå til innhold

Koding 6FL og Apps?


Familyguy
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Ny her på forumet, og har noen spørsmål angående koding.

 

har nettopp kjøpt en F11 520d 2011. Har ikke hentet bilen enda, og når jeg var å prøvekjørte den glemte jeg å sjekke om den hadde usb i midtkonsollen. Går ut fra at den ikke har det da det ikke står i utstyrslisten.

 

Uansett, har lest meg litt opp på emnet og det ser ut som 6fl er det eneste bilen mangler for å få apps. Delene klarer jeg nok å montere selv, men så var det dette med kodingen da..

 

Noen som vet om noen som driver med dette i Trondheimsområdet til grei pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke kode dette inn må ha fcs kode, denne koster 2061,- ink bamsemums for koden fra gs-bildeler. når du har denne så kan du få kodet dette inn, uten koden så må du nedgradere til v43 mener jeg og huske for der ligger apps åpen. Men senere ved oppdatering eller noe så forsvinner apps igjen. ville tro det var rart at den ikke hadde usb, altså 6fl/6nf. men mulig den mangler dette, var jo ganske ny så ville jo tro at det skulle være på plass. Det som er med apps er jo det at du må ha ledingen til iphonen hele tiden for og kunne spille av musikk fra spotify. det blir kluss med bluetoth komikasjonen, hvær gang du kobler til ledingen så vil den kutte ut muligheten for og spille musikk over blåtann. Jeg har ettermontert apps i bilen min, har jeg brukt det? ehh nope ikke per dagsdato#-o

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...