Allrad Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 God Kveld! Etter noen år med Disco 3 og Audi Allroad ble det i kveld handlet X5 igjen. 2009 model. Den har ikke "nye" idrive, men i midtkonsollen er det jo AUX og USB. Har Iphone 7 så ingen phone/aux på den. Jeg får ikke noe lyd i bilen ved å bruke denne USB utgangen, virker ikke som om jeg kan velge den i displayet heller. Den står i grått. Kanskje den må aktiveres? Den har utstyr i listen som S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone Noen Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 Du trenger Y-kabel. Alternativt kan du kjøpe Tune2air slik at du kan streame trådløst (med samme funksjonalitet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 6 minutter siden, awt skrev: Du trenger Y-kabel. Alternativt kan du kjøpe Tune2air slik at du kan streame trådløst (med samme funksjonalitet). Jeg kan bekrefte at Tune2air virker meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allrad Skrevet Oktober 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2017 takk for raske svar! Begge løsninger ser jo greie ut! Da vil det vel fungere å streame både Spotify og nettradio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 Ja, men du må starte med en sang som ligger på telefonen først, så det er ikke heeeelt rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allrad Skrevet Oktober 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2017 Okey, men det er vel til å leve med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 15, 2017 Share Skrevet Oktober 15, 2017 så lenge Spotify ikke er lukket på min telefon så startet bilen å spille der den slapp på spillelisten min om morgenen på vei til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allrad Skrevet Oktober 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2017 Jepp da er Tune2air montert! Det var jo helt suverent! P5 radio app funker 100% og Spotify osv. Tlf går automatisk på pause når jeg går ut av bilen og starter igjen "der den slapp" ved oppstart.. rett å slett helt suverent.. Blir nok ingen DAB i denne bilen... awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå