Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God Kveld!

Etter noen år med Disco 3 og Audi Allroad ble det i kveld handlet X5 igjen. 2009 model.

Den har ikke "nye" idrive, men i midtkonsollen er det jo AUX og USB. Har Iphone 7 så ingen phone/aux på den. 

Jeg får ikke noe lyd i bilen ved å bruke denne USB utgangen, virker ikke som om jeg kan velge den i displayet heller. Den står i grått. Kanskje den må aktiveres?

Den har utstyr i listen som

S6FLA USB/Audio interface

S6NFA Music interface for Smartphone

Noen Tips? :)

Skrevet

Du trenger Y-kabel. Alternativt kan du kjøpe Tune2air slik at du kan streame trådløst (med samme funksjonalitet).

Skrevet
6 minutter siden, awt skrev:

Du trenger Y-kabel. Alternativt kan du kjøpe Tune2air slik at du kan streame trådløst (med samme funksjonalitet).

Jeg kan bekrefte at Tune2air virker meget bra :)

Skrevet

takk for raske svar! :) Begge løsninger ser jo greie ut! Da vil det vel fungere å streame både Spotify og nettradio?

Skrevet

Ja, men du må starte med en sang som ligger på telefonen først, så det er ikke heeeelt rett frem.

Skrevet

så lenge Spotify ikke er lukket på min telefon så startet bilen å spille der den slapp på spillelisten min om morgenen på vei til jobb. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jepp da er Tune2air montert! Det var jo helt suverent! P5 radio app funker 100% og Spotify osv. Tlf går automatisk på pause når jeg går ut av bilen og starter igjen "der den slapp" ved oppstart.. rett å slett helt suverent.. Blir nok ingen DAB i denne bilen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...