Oekern Skrevet Oktober 22, 2017 Share Skrevet Oktober 22, 2017 Har nevnte feilkoder på en 320d E90 07 mod. Iflg iCarly var det feil på bremselysbryter. Byttet denne idag uten at det hjalp. Får googlet hva disse feilkodene betyr, men finner ikke ut hva som er årsaken til feil noen sted. Hvor bør jeg starte og feilsøke ? Abs sensor ? Bør ha DTC til vintern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2017 Ingen ? har abs, så abs sensorene skal være i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Oktober 27, 2017 Share Skrevet Oktober 27, 2017 Tipper defekt DTC/ABS Pumpe. vanlig feil på e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2017 Takk for svar ! Finner en god del info om emnet på nettet, men ingen forteller akkurat hvor denne/disse(?) pumpene sitter. Hvor finner jeg dem ? Første gang her har en så ny bil full av elektronikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Oktober 28, 2017 Share Skrevet Oktober 28, 2017 Ligger mange tråder og videoer på nett. På min pre lci ligger den på førersiden ved demper tårn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2017 Okei. Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2017 Er det slik og forstå at nevnt pumpe ikke kan byttes uten at man er nødt til og lufte systemet etterpå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Må luftes og evt. Kodes om du skifter elektrodelen også. Men ta en diagnose og post bilde/rapporten i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Oktober 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2017 Okei. Skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 5, 2017 Forfatter Share Skrevet November 5, 2017 Da har jeg invistert i en iCarsoft BM2. Fikk følgende koder: 51BO: Message (brake light switch) from DSC implausible. Denne har jeg byttet fra før, så jeg slettet feilkoden, men fikk opp samme feil når jeg startet bilen igjen. Samme kode når jeg kjørte diagnose en gang til. Har sjekket sikringer også, ingen har gått.. 5E20: Hydraulic unit: pressure sensor internar A6D1: Auxilliray water pump E18D: Wake up network unsuccessfull. Optical wave guide, communication fault Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå