Eric molnes Skrevet Oktober 23, 2017 Share Skrevet Oktober 23, 2017 Hei har ein bmw e46 me coilovers prøvde og få senksettet gokjennt pga eu. Og har ikkje originale fjører. Probleme er at camberen er får negativ til at staten vegvesen vil gokjenne det. Verkstedet som hadde hjulkontrollen sa at det ikkje kunne justeres mer. Nokken som har nokken tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 24, 2017 Share Skrevet Oktober 24, 2017 Har du TUV-papirer på settet? Det er jo en god start. Dersom camber ikke lar seg justere mer, og SVV fortsatt nekter, så må du enten bytte til noe annet, eller få på justerbare topplagre. (Neppe det svaret du ville ha). SVV er generelt litt grinete i forhold til coilovers, er mitt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eric molnes Skrevet Oktober 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2017 Hei ja eg har tuv. Justerbare topplager? Hvor kan eg eg få tak i det og vil du anbefale det? Og eventult hvor mye kan eg juster med det? Takk får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 25, 2017 Share Skrevet Oktober 25, 2017 GS bildeler har, men det koster litt. (Usikker på om det finnes justerbart til bakaksel når jeg tenker meg om, vet ikke hvor problemet ditt ligger?) Har ingen erfaring med slikt selv. Det er vel egentlig laget for banekjøring, og kan visstnok lage litt lyder. For min del ville jeg nok tatt av coiloversettet, og satt på noe mer konvensjonelt. Koster ikke nødvendigvis så mye mer, og fungerer ypperlig til vanlig bruk. Spørs selvsagt hva slags bruksområde du ser for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå