Brian Skrevet Oktober 24, 2017 Share Skrevet Oktober 24, 2017 (endret) Hel og grei 525i manuell med M54b25 selges. KM-stand ca 320 000. EU ok til 06. 2018. Påkostet bil som har vært brukt til pendling selges grunnet overgang til ny bil. Følgende er byttet i mitt eie: - Toppakning byttet på ca 255 000km ( inkl alt av pakninger, ventiltetninger, sliping av ventiler, trykktestet, nye vanospakninger fra dr. vanos, nye plugger etc etc) - Nye vanossolenoider, byttet alt av veivhusventilasjon (ventil og slanger) - Pakning rundt oljefilterhus er byttet - Luftfilter, kupefilter og bensinfilter byttet - Nye dempere foran inkl tårnlager - Ny radiator og termostat - Byttet reimstremmer til hydraulisk type. Nytt løpehjul - Trykktestet, byttet to ventiler og fylt på ny gass på ac (ac service hos svendsen eksos) - Byttet kupevifte og viftemotstand - Ny clutch nærmere 300 000 km. Byttet fra originalt dobbelmasse og SAC clutch til Valeo singelmasse med fjæralamell. Nytt utløserlager og olje på kassa. -Fjernet CDV og montert giroverføring fra Z4 for litt kortere sjalteavstand. - Alle fire dempere i bakluka er byttet. Glassluka er byttet (glasset eksploderte av seg selv) - Ettermontert Bosal hengerfeste med fast krok - Ny sensor på nivåregulering xenon foran og oljenivåsensor på motor - Nye bærearmer nedre foran nå nylig. - Nye støttestag foran - Nye håndbrekksko - Olje og filter byttet ca hver 10 000km ++ sikkert noe jeg glemmer da det er påkostet en del på denne. Gode sommer og vinterdekk. Nokian hakkapelitta piggfrie vinterdekk og continental sommerdekk. Av feil/mangler er som følger: - Har begynt og gå lit dårlig, men har ikke hatt tid til og se på dette. Den får for mye bensin, så om det er lambda eller noe er jeg ikke sikker på da jeg ikke har feilsøkt noe mer. Er fult kjørbar, men litt merkbart tørstere og mindre dravillig, går ellers rent og ingen fjusking. - Toppdekselpakning har begynt og svette mot eksosmanifold - Deksel sidespeil på passasjerside løsnet under kjøring, så jeg har ikke det dekselet lenger - Abs lampa kom nå nettopp, skal ta en kjapp sjekk med diagnose på dette til helgen dersom det er ønskelig med mer info. Utenom dette er det litt rust her og der, men ikke noe alvorlig. Er litt overflaterust på kanalen på ene bildet som vist. Her er det pusset ned og lagt på brunox og 2k grunning over for og bremse for en stund siden, men nå har det kommet tilbake igjen. Kanalene under er i god stand, er mest kosmetisk rust og dører som har fått det som verst. God bil som er behagelig og kjøre, originalt M-sport understell, M-ratt og sportsstoler. Interiøret er i god stand. Prismessig har jeg ikke tenkt og forlange mye da den har noen små feil, men er i grei bruksmessig stand. Åpen for bud over 10 000. Ellers er det bare og sende pm om det er noen spørsmål. Kan få tatt flere bilder dersom det er ønskelig. Endret Oktober 29, 2017 av Brian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 24, 2017 Share Skrevet Oktober 24, 2017 Hvordan hadde mulighetene vært for å få denne fraktet til Oslo-området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Oktober 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2017 Jeg har ikke noe mulighet til dette selv, men bilen er i kjørbar stand så det er ikke noe problem og kjøre den hjem. Kan være behjelpelig med å få bilen til nærmeste flyplass dersom det er et alternativ? Kristiansund eller Molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 24, 2017 Share Skrevet Oktober 24, 2017 Er for tiden lapplaus, så blir mye styr ellers. Men da får du ha lykke til med salg Mye bil for pengene her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Oktober 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2017 Skjønner, da blir det straks verre ja Da er vel nesten bilfraktefirma eneste alternativ med mindre du får noen til og kjøre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Oktober 25, 2017 Share Skrevet Oktober 25, 2017 Sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå