alonevs Skrevet Oktober 26, 2017 Share Skrevet Oktober 26, 2017 Hei, Hvilken oppgraderingsklutsj velger man som tåler et ESS 560 kit og samtidig er kjørbart på gate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alonevs Skrevet Oktober 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2017 Ingen som har forslag eller kjenner noen som kjenner noen som har hørt om en som har hatt en klutsj som var bra en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Oktober 28, 2017 Share Skrevet Oktober 28, 2017 (endret) Vil du ha kjørbar clutch eller racingclutch som er av/på? Sjekk turnermotorsport, uuc performance, tilton, køhler racing, og sikkert flere. Sikker på at noen av disse har noe som passer Skader heller ikke å ringe SS performance og høre hvilke clutcher dem bruker på sine kompressormata v8'ere Endret Oktober 28, 2017 av Evopower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alonevs Skrevet November 1, 2017 Forfatter Share Skrevet November 1, 2017 Ønsker en kjørbar klutsj til gatebruk. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 2, 2017 Share Skrevet November 2, 2017 bror min hadde ny org clutch på sin , å han brukte jo bilen hardt, det funka jo det, men nå dreiv ikke han å dumpa clutch på 3 på tørr asfalt heller da. men var på gatebil og herja osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alonevs Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 Litt sent svar her, har vært mye annet på tapeten og det er ikke akkurat M5-sesong uansett... stig. : med kompressor? Har snakket med flere som mener at original klutsj knapt holder til original motor. Har snakket med ESS som mente sachs performance trykkplate med organisk klutsj burde holde fint til gatebruk, går nok for dette, Mulig kompressormontering blir utsatt til senere også, da kan det hende jeg bare kjøper en original klutsjpakke inntil videre da prisen på denne var nokså fornuftig. Bilen blir nok pent brukt og ikke banekjørt, men vil ha mulighet til litt leking uten at klutsjen skal stoppe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 22 timer siden, alonevs skrev: Litt sent svar her, har vært mye annet på tapeten og det er ikke akkurat M5-sesong uansett... stig. : med kompressor? Har snakket med flere som mener at original klutsj knapt holder til original motor. Har snakket med ESS som mente sachs performance trykkplate med organisk klutsj burde holde fint til gatebruk, går nok for dette, Mulig kompressormontering blir utsatt til senere også, da kan det hende jeg bare kjøper en original klutsjpakke inntil videre da prisen på denne var nokså fornuftig. Bilen blir nok pent brukt og ikke banekjørt, men vil ha mulighet til litt leking uten at klutsjen skal stoppe det Med presse ja , han + en kjenning hadde jo bilen i tilsammen 4 år , så at det funka er liksom lite å si imot , men nå var det jo lite "dumpe clutch" herjing da. alonevs reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå