ErvinQ Skrevet November 7, 2017 Share Skrevet November 7, 2017 (endret) Hei! Har akkurat gått til innkjøp av en F32 428i. Jeg har en stund nå opplevd knirkelyder ved svinging av ratt stillestående og ved lav hastighet (rygging). Byttet til originale BMW felger med vinterdekk idag og lyden er borte. På sommerdekkene har jeg Vossen felger Foran:235/35/20x9 ET: 35 Bak: 275/30/20x10-1/2 ET: 42 Har prøvd å søke meg litt frem og leste et sted at det kan være at det er feil innpress på felger. Kan dette stemme? Eller kan det være noe annet? Setter pris på alle svar Endret November 7, 2017 av Ervin Qarri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gk740ia Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Har hatt knirk noen ganger slik du nevner og da har det vært støtdemper/tårnlager som har leget knirk grunnen treghet/slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 12, 2017 Share Skrevet November 12, 2017 Jeg fikk en del knirking i rattet etter jeg byttet fra 19" sommer til 18" vinter på min E90. Merker det mest når jeg står i ro eller har lav hastighet, f.eks når jeg skal snu eller rygge ut fra en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå