Vo2max Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 Har googlet meg ihjel her. Hva slags type tennplugger anbefaler dere til 97' mod 520 ia E39. Billigst mulig selvsagt, og gjerne i fysisk butikk slik at jeg kan plukke opp i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 Bosch FR7 LDC+ med enkel elektrode, de er billigst og mest for penga. Funker bra men betinger motor er ok uten de store interne oljelekkasjene fra ventilpakninger, veivhusvent og toppdekselpakning. Har du det ville jeg gått for 4 elektroder for best mulig kaldstart og rolig gange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 Nå, quandt1960 skrev: Bosch FR7 LDC+ med enkel elektrode, de er billigst og mest for penga. Funker bra men betinger motor er ok uten de store interne oljelekkasjene fra ventilpakninger, veivhusvent og toppdekselpakning. Har du det ville jeg gått for 4 elektroder for best mulig kaldstart og rolig gange Jeg kjører btw med FR7 LDC+ på min E39 97' mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vo2max Skrevet November 9, 2017 Forfatter Share Skrevet November 9, 2017 Konge ! Ser dem har de på BilXtra til 111,- stk. Takker og bukker ! quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 (endret) Har kjørt BOSCH F7 LDCR på min 97 520 de siste ti år, å aldri problemer! Har dem på koed til 48,75,- pr stk. Den går klokkerent å er så lettstartet så det er mulig å bli! Endret November 9, 2017 av teexeln quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet November 10, 2017 Share Skrevet November 10, 2017 Tennplugger koster fra 40,- til 100,- pr stk på Biltema http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Tenning--glodesystem/Tennplugg/TENNPLUGG-BRISK-P4-2000031965/ http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Tenning--glodesystem/Tennplugg/TENNPLUGG-A-LINE-27-2000027680/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå