Gå til innhold

Hjelpestrøm til koding av e39

xracer
 Share

Anbefalte innlegg

Angående tilkopling av hjelpestrøm ifm koding så har jeg pr. idag bare en vanlig digital 3/4 A lader tilgjengelig. Lurer på om det er greit å bruke den ifm det? Ett alternativ er jo å kople den direkte til batteriet slik det står. Et annet er å kople det til punktene i motorrommet. Hørt at strømmen da går igjennom regulatoren??? Har ikke peil på dette, men en ting vet jeg og det er at jeg har ikke råd til å kjøpe noe spesialforsyning med ultrastabil spenning til dette hvis kan slippe. Jeg tar strøm til laptoppen fra sigarettenner uttaket også...tenkte jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, Otis said:

Om man har strøm på batteri og ikke det er helt tomt, så er det nok i massevis med ingen hjelpestrøm. 

Kan fort gå en time eller to og Laptoppen bruker jo endel da den ikke er nyeste type samt dårlig batteri. Men går det greit å bare kople laderen opp direkte uten å kople fra og la oss si sette den på 2A område? Blir det forskjell om kopler på i motorrom eller direkte på batteri? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Otis said:

Det var lenge du skulle kode! 

Men ja, du kan koble på hvor du vil egentlig.

Skal kjøre noen tester, lagre noen data. Få gjort så mye som mulig i en session tenkte jeg. Skal også prøve ut flere software. Så ja,  Derfor tar det tid. Ok, takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...