xracer Skrevet November 27, 2017 Share Skrevet November 27, 2017 Har testet litt Vanos med INPA...leak testen...Den kjører opp turtallet på begge testene, men spør om 2 input parametre på hver test. De ser i farten grei it, men etter lagt inn verdier og trykt ENTER, så kommer det en feilmelding. Finnes absolutt ingen info på nettet om disse variablene og heller ikke hva feilmeldingen kan komme av. Heldigvis kører INPA ned turtallet igjen etter en stund, men ingen status skjerm med resultat, desverre...Ellers har DIS en Vanos test, men må få DIS opp og gå først. ISTA+ har jo en komplett test av hele kjøretøyet, men den står jeg over tror jeg...Lurer derfor på om noen vet om det er en isolert leak test for Vanos inni ISTA+? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 27, 2017 Share Skrevet November 27, 2017 Gjelder det E39? Hva slags test tenker du på? Timing på vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet November 28, 2017 Forfatter Share Skrevet November 28, 2017 (endret) Jepp, er E39. Men ser ut for at jeg fant svar på det for litt siden. Det er leaktesten jeg ønsker å ta eller som det her ser ut som, en komplett test. Skal skifte o-ringer på min tenkte jeg, men greit å vite noe om ståa først med testen. Håper på en måte at den ikke går igjennom siden jeg allerede har kjøpt overhalingssettet...hehe...men hvis den skulle bli godkjent så blir man jo litt i villrede. Hvis testen ikke er i ISTA+ så burde den iallefall være i ISTA-d for e39, ellers må jeg få DIS til å fungere. Endret November 28, 2017 av xracer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå