Lars89 Skrevet November 29, 2017 Forfatter Share Skrevet November 29, 2017 10 timer siden, StigJ skrev: Hva med en MINI Countryman? Det jeg reagerte aller mest på da jeg satt i en 2-serie, og ene og alene største grunn til at jeg ikke kunne hatt en slik, er at det er en helt hinsides dødsone pga A-stolpene. Kan sikkert gjemme en 7-serie bak der. De liker den utseendemessig, men er usikker på kvaliteten. Har personlig et dårlig inntrykk av første generasjon (r50). Er disse bedre? Satser på prøvekjøring av 2-serie i morgen. I tillegg til s-cross, cx-5, rav4 osv. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 30, 2017 Forfatter Share Skrevet November 30, 2017 Fått prøvd bilen nå. Den falt veldig i smak. Savna automatgir, acc og navi selvfølgelig,, men er innstilt på kjøp. Litt skeptisk til forhandler, typisk "luring", men så lenge man har nybilgaranti bør det gå bra. Han kjørte i8 privat. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå