Odd Arne Skrevet Desember 4, 2017 Share Skrevet Desember 4, 2017 Hei, Jeg har en 07 - X5 E70 som jeg har en slags dunke lyd når jeg kjører i dumper. Har byttet bikkjebein på den, men det hjalp ikke noe. Har også en ulyd, virker nesten som en pumpe som står og jobber ( Kompressor ) Men har vel ikke forstått om det er luft på denne bilen overhodet. Men er det noen som har erfaring med dette? Her er jeg rett og slett uvitende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2017 Share Skrevet Desember 4, 2017 E70 har luftfjæring bak Så du har en kompressor som fyller luftbelgene opp. Mulig det er den du hører? Kan tyde på lekkasje om det er den. Har du opplevd at den har seget ned bak når den har stått en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Arne Skrevet Desember 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2017 Hei Daniel. Nei jeg har ikke det. Men denne lyden er der uavhengig om det er med engang jeg starter bilen eller om jeg har kjørt en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Desember 4, 2017 Share Skrevet Desember 4, 2017 44 minutter siden, Daniel. skrev: E70 har luftfjæring bak Så du har en kompressor som fyller luftbelgene opp. Ikke de tidlige modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2017 Share Skrevet Desember 4, 2017 (endret) Tror ikke jeg noen gang har sett E70 med fjærer bak, men ok. Men prøv å film med mobilen å se om den fanger opp lyden, så kanskje noen her kjenner det igjen. Endret Desember 4, 2017 av Daniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå