Heihopp Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Da forrige motor total havarerte ønsker jeg å kjøpe ny komplett M57-TU2D30 motor. 525d Xdrive - KW145 - 2009 modell. Er det noen som vet om en som har en slik? Eventuelt en forhandler eller internett side som driver med slike salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Spørs hvor du holdet til, men du kan jo høre med disse: http://hetlandmt.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihopp Skrevet Desember 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2017 Selger desse komplette motorer? Den kan godt være brukt for å holde prisen så lav som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 15, 2017 Share Skrevet Desember 15, 2017 Det er et motorverksted, så de overhaler motorer. Jeg vet også at de har slike inne, da jeg har levert 5 m57 der, og de kan dermed helt sikkert selge den en ferdig overhalt motor. Ta kontakt med dem for et tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihopp Skrevet Desember 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2017 Ok, tusen takk for hjelp TRF! Da kontakter jeg dem og hører om de kan ha noe. Googlet også litt og fant noen i Nederland, "Team Motorenplaza" er det noen her som har erfaring med desse? Fikk tilbud hos dem i forrige uke: Brukt motor, kjørt ca 95K og pris på € 2.250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 19, 2017 Share Skrevet Desember 19, 2017 Det er en grei pris. Men er det ribbet motor uten turbo, dyser m.m eller komplett motor? Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå