sst079 Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Hei. Dukket nylig opp et problem på min E46 320i. Den ble plutselig noe tungstartet, spesielt på halv-varm motor. Dvs. den starter, men må kinne litt før den kommer. Dette skjer ikke på driftsvarm motor. Syns også den var litt treg i dag, på kald motor. Noen som har en formening om hvor jeg bør begynne å feilsøke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Kamaksel sensor. Eller veivaksel sensor. Ta uansett en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 22 minutter siden, Otis skrev: Kamaksel sensor. Eller veivaksel sensor. Ta uansett en diagnose. Ok, takk for tilbakemelding. Da har jeg en viss formening. Men tar som du sier en diagnose. Om det skulle vise seg å være sensor(er), hva må man regne med å betale for bytte av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 1500 kr ish per sensor fra gs. Mulig billigere på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 3 timer siden, stoltbmwelsker skrev: 1500 kr ish per sensor fra gs. Mulig billigere på koed. Takker👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå