Jochris67 Skrevet Februar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2019 (endret) På høyre side av diffen bak. Du ser drivknute på ett av bildene. Må ha bilen på bukk for å komme til. Du kan teste om gjennomføringen går til jord eller delvis leder strøm ved å måle om det er differanse i Volt mellom + pol på batteriet og +pol i motorrom..Jeg tror jeg hadde en differanse på oppimot 2,5 Volt. Du trenger et voltmeter og lang ledning. I mitt tilfelle kinnet ikke starter uten 2 hjelpebatterier i parallell direkte på polene i motorrom. Endret Februar 12, 2019 av Jochris67 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet Desember 31, 2019 Share Skrevet Desember 31, 2019 hva med understellseerhandle bilen? Har brukt ''Fluid film'' på mine 2 siste biler. En beskyttelse som penetrerer ca 15-25 cm. innover i bilen iflg reklamen... Fjerner ikke korrosjonen, men stopper den å bre seg. Og det stemmer nok, for den første uka etter behandling ''svettet'' det litt ut rundt blinklyset på forskjermene. Bilia mekaniker (min lokale BMW pusher) jublet over dette da den var inne til service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jochris67 Skrevet Desember 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2019 Den er lokalt behandlet med Fluid Film nå ja😉 Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KISA Skrevet Februar 27, 2022 Share Skrevet Februar 27, 2022 Hadde samme feilmelding på min F11 og fikk ENVIRO BIL til å fikse det med grunnlag i JOCHRIS bilder. Store summer spart . Takk til Jochris og verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå