Jass Skrevet Januar 13, 2018 Share Skrevet Januar 13, 2018 Trenger hjelp bilen sto urørt en dag og når jeg skulle bruke den dagen etter kom det opp masse varsellamper. Abs, airbag, transmission +++ ingen servo eller noen av hjelpemidlene virker Forhørte meg litt rundt og kom frem til at batteriet var synderen. Jeg byttet batteriet nå (bosch agm 95a) og tok batteri reset, men varsellampene er der fremdeles. Gjør jeg noe feil eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2018 Share Skrevet Januar 13, 2018 Hva sier diagnosen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Hvordan tok du batt.reset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Januar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2018 Det var kortsluttning i ca håndtaket bak. Ledninger til dsc går merkelig nok via der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå