Helene89 Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 (endret) Jeg har kjørt med defekt pære for lenge sånn at frm har kutta to kretser for å forhindre brann i det elektriske. Noen som har vært borti å "resette" den telleren som registrerer feil på kretsen? Jeg bor i Akershus- hjelp mottas med STOR takknemlighet siden bilen straks skal eugodkjennes. BMW E91 2006 Endret Januar 15, 2018 av Helene89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 (endret) Se i denne tråden om noen i nærheten kan hjelpe deg: ..også utrolig lurt å nevne hvilken bil det er sankk om. Endret Januar 15, 2018 av Reef89 Helene89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene89 Skrevet Januar 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2018 53 minutter siden, Reef89 skrev: Se i denne tråden om noen i nærheten kan hjelpe deg: ..også utrolig lurt å nevne hvilken bil det er sankk om. Tusen takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 Hvis du ikke har fått løst dette enda så kan jeg evt hjelpe deg. Holder til på Nannestad. Helene89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå