TrokanterMajor Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Håper å få litt hjelp fra ekspertisen. Jeg gjorde ganske nylig en retrofit av klimapanelet på min X3 F25 (2013) med det nye klimapanelet til X3 for 2014-... Pluggene er de samme og alt gikk greit med montering. Problemet er bare at jeg opplever stadig vekk at klimaanlegget går noe berserk uansett modus, A/C eller ikke. Ekstrem varme, og kald luft fra alle vinkler om hverandre. Leser fra andre (amerikanske?) forumer at noen mener det må kodes. Mens enkelte hevder det er PnP. Alt annet virker forøvrig hva gjelder setevarmer, oppvarming av bakrute etc, men synes ikke klimaanlegget er helt frisk. Noen som har ide om hva som ble gjøres? Evt om eneste løsning er å montere tilbake den originale? Takknemlig for svar og innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 Det må kodes ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrokanterMajor Skrevet Januar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2018 4 minutter siden, Reef89 skrev: Det må kodes ja. Det er vel ingen enkel sak for en nybegynner som meg tenker jeg. Noen i Oslo-området som kan gjøre dette for meg for en avtalt pengesum? Regner med BMW-forhandlere ikke gjør slikt/tar godt betalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 @SweetBMW har kanskje mulighet til å hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2018 Share Skrevet Januar 18, 2018 1 time siden, TrokanterMajor skrev: Det er vel ingen enkel sak for en nybegynner som meg tenker jeg. Noen i Oslo-området som kan gjøre dette for meg for en avtalt pengesum? Regner med BMW-forhandlere ikke gjør slikt/tar godt betalt.. BMW forhandlerer er veldig lite keen på å kode slikt ja. Spesielt med at den er satt inn selv, bruktpanel (?) og at de ikke har skaffet for deg. Men se i denne tråden ppå side 1. om noen i nerheten kan hjelpe deg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 20, 2018 Share Skrevet Januar 20, 2018 Jeg kan se på det ja. Send pm hva bmw forhandlere angår så kan ikke de kode noe som ikke hørerctil årsmodellen i det hele tatt. Så sant det ikke finnes offisiell retrofit for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå