Gå til innhold

Lighting system


LasseArnoy
 Share

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om noen har vært borti feilkoden "lighting system", jeg skulle ta av lyktene mine så måtte koble av kontakten til lyset. Jeg pratet med bmw forhandle i forveien om dette og fikk beskjed om å koble fra batteriet før jeg begynte for å slippe feilkoder. så jeg koblet fra batteriet og begynte å demontere, fant da ut at dette var litt mer jobb enn jeg så for meg så jeg koblet alt tilbake og satte på polene på batteriet men når jeg da startet igjen fikk jeg opp feilkoden "lighting system", ingen av lysene inni bilen funket, det skjedde ingenting når jeg vridde på lysbryteren, blinklysene fungerer ikke, alt er rett og slett dødt. er det noen som vet hva jeg må gjøre nå? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget lurt å skrive hvilken bil dette er snakk om.

Ellers er "ligthning failure" ofte defekt LCM, om ingenting virker.   ...men du må uansett ta en diagnose får å se i ren tekst hvilken feilmelding/er som ligger inne, ellers blir det umulig å svare helt på hva som egentlig er galt via Internett, det blir bare gjetting og synsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en bmw 318 da 2009 mod, så jeg må skaffe meg et diagnoseverktøy eller dra inn til bmw verksted?  har en følelse på at det er lysmodulen som kan være gåen, men ville bare høre om noen hadde vært borti dette før og hva som ble gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...