Mondragon Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 (endret) Det var jo en selvfølge å planlegge ordentlig anlegg når jeg kjøpte min X3 med originalt anlegg uten hverken DAB - eller Bluetoothmuligheter Er heldig å ha nevenyttige venner med kjennskap til temaet så vi bankret oss sammen en solfylt, kald vinterdag nå nylig med innkjøpt salatbokser og wienerbrød, hansker og godt pågangsmot Hadde bestilt ombyggingskit sammen med anlegget og vi var veldig spente på finishen og hvordan dette ble seende ut til sist...endte vi opp med noe pent eller ville det bli en billig kinafølelse? Resultatet kan dere se under. Jeg er meget fornøyd. Veldig god kvalitet på innbyggingssettet og hele greia ser jo faktisk som originalt ut. Rattknapper fungerer og alt er ren fryd og gammen Kan altså trygt anbefale dette for andre vurderende X3 eiere, men vær obs på litt saging, dunking og småmekking for å få plassert en slik stor spiller. Men resultatet er altså smæshing 😃👍 Endret Februar 5, 2018 av Mondragon Opplasting bilder Nils Jørgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Det var en løsning jeg ikke har sett før. Selv ville jeg nok valgt en løsning der skjermen kom på toppen (gitt at det finnes), men tviler ikke på at dette også vil fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondragon Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 (endret) 31 minutter siden, awt skrev: Det var en løsning jeg ikke har sett før. Selv ville jeg nok valgt en løsning der skjermen kom på toppen (gitt at det finnes), men tviler ikke på at dette også vil fungere. Dette er den løsningen som er laget til og er å få til X3 😊 (med skjermen oppe så hadde det nok blitt for høyt til at det ville blitt godkjent ihht krav om dekning av sikt tenker jeg) Litt spesielt med «varmen» oppe der men litt kult også. Skjermen er bra til meg men jeg er ikke så stor/høy...så til store menn (og damer 😬) anbefaler jeg å sørge for at anlegget har vinklbar skjerm så den kan vippes litt oppover 👍 Det ser faktisk mye bedre ut i virkelighet enn på bilder 🤗 Endret Februar 5, 2018 av Mondragon Tillegg info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå