moekim666 Skrevet Februar 15, 2018 Share Skrevet Februar 15, 2018 Hei. Får denne feilen når jeg prøve å lese inn FG og FA på en 2005 e61. Har kontakt med bilen og alt er på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 16, 2018 Share Skrevet Februar 16, 2018 Jeg er usikker, men det ser ut som bilen din har SA620 i utstyrslisten, og dermed liker ikke NCS det. Kan det være feil med noen ipo filer for NCS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Februar 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2018 Kanj o alltids, uten at jeg vet. Har aldri sett den meldingen før. Men kom meg inn på utstyrslisten på ett vis, å da lå $620 inn 2 ganger, kan være noe der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 19, 2018 Share Skrevet Februar 19, 2018 Det er det som skaper feilen din, bilen din har SA620 fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 Men kan jeg da bare slette den ene, for så å kjøre fa_write? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå