Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 16.2.2018 at 18.27, Motorhavaristen skrev:

De sa at de måtte se papirer fra tidligere verksteder på utført arbeid også sende dette videre til BMW for å søke om reparasjonen. De fortalte at det var vanlig at det var et A4-skjema som mekanikeren fylte ut ved service, og at de ville ha kopi av det.

Samme beskjed fikk jeg. Vehicle Inspection var tatt noen måneder i forveien hos Mekonomen, så fikk tak i detaljert skjema der, og det holdt til at garantien ble godkjent.

Skrevet
8 hours ago, Basse Lusk said:

Samme beskjed fikk jeg. Vehicle Inspection var tatt noen måneder i forveien hos Mekonomen, så fikk tak i detaljert skjema der, og det holdt til at garantien ble godkjent.

Jeg venter fortsatt på papirer fra verkstedet, men ble fortalt at de ikke hadde noe sånt skjema der, de hadde kun faktura hvor det sto hva som var gjort. Men de skulle tilføye en linje om at det var utført. 

Kunne du ha sendt meg et bilde av skjemaet du fikk på PM? Vil gjerne vite hva egentlig er ute etter :) 

Skrevet (endret)

Det er et "Serviceskjema iht. produsentens anbefaling og spesifikasjon" fra Autodata med avkrysningspunkter over tre A4-sider. Sender det på PM i anonymisert form.

 

Endret av Basse Lusk
  • 2 months later...
Skrevet

Fikk i dag beskjed fra Jæger, etter mye mas, om at dokumentasjonen ikke  var godt nok og at det ikke ble dekket.. da hadde jeg et skjema på tre sider med sjekkpunkter, men det sto ikke eksplisitt noe om rust. 

Skrevet

Utrolig irriterende. Hadde ikke gitt meg på dette. Ville forsøkt å argumentere med at den rusten du beskriver (sitert under) ville medført samme lakkjobb uansett om den hadde blitt oppdaget tidligere. For å få det pent vil det ofte være nødvendig å lakkere hele bredden. Oppsøk et lakkverksted for en uttalelse om dette.

On 16.2.2018 at 18.27, Motorhavaristen skrev:

Jeg  har nylig kjøpt en BMW E61 '08 og har lagt merke til rust på bakluken, like under vinduet. Hele veien bortover er det bobler.

Skrevet

Jeg har måttet mase på dem hele veien for å få dem til å gjøre noenting som helst, har aldri opplevd så dårlig service som på Jæger karosseri. De er helt uinteressert i å hjelpe meg, så det er som å ha verdens dårligste advokat, når de skal kontakte BMW garantiavd. på mine vegne..

Det er noen som har skrapt førerdøren min med en nøkkel eller noe, så har jeg blitt påkjørt av en betongsøyle, også har jeg en bakdør med en rustflekk. Forsøker å innhente tilbud på lakkering av 3 dører + halve bakluken, pris er på mellom 8 og 14 tusen. Egentlig ikke så gale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...