Sirnes Skrevet Februar 18, 2018 Share Skrevet Februar 18, 2018 Min bil er utstyrt med det såkalte " 8TG Anti-theft System " Jeg har sett at mange BMW er lager en slags fancy "beep" lyd når man låser og låser opp bilen for å indikere at bilen er låst eller åpen. Har lest litt rundt at noen mener dette kan fås om du har utstyret 8TG Anti-theft System som jeg har på min, selv om bilen ikke er utstyrt med "Alarm". Noen som har vært borti dette? evnt om det kan kodes med Carly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Februar 18, 2018 Share Skrevet Februar 18, 2018 Du sier ingenting om hvilken bil det gjelder, men gjetter på at det er E9x? Isåfall fant jeg dette på carly siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirnes Skrevet Februar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2018 Ja, dette gjelder en e92 LCI, desverre har jeg ikke Idrive på bilen... så det må sikkert kodes på carly? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirnes Skrevet Februar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2018 Er også kun Anti thief system, og ikke anti thef alarm system... så vil tro det ikke går på " min "bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå