sluquet Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Hei, lite irritasjonsmoment i min 2018 M2 - når jeg blir oppringt så vises ikke navn på kontaktene, bare telefonnummer. Det rare er at det gjelder ikke alle. Videre så er det bare et fåtall kontakter som vises i listen når jeg scroller igjennom dem i idrive. Sjekket det jeg har funnet av innstillinger både i bilen og på telefonen (iPhone X) men blir ikke noe smartere - noe jeg har oversett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 (endret) Sjekk at ingen av kontaktene dine har emoji’s i navnet - kun vanlige tegn. Kona hadde problemer med det på sin mobil - ikke alle kom opp i kontaktlista, og de hadde emoji’s i kontaktnavnet. Når dette ble fjernet, ordnet det seg. ps: dette gjaldt dog CIC, men var samme symptomer. Endret Februar 23, 2018 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2018 Takk for tips, men ingen av kontaktene mine har emojis i navnet så det kan ikke være derfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå