Ellingsen10 Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Hei, byttet nylig mine to skjevebremser framme påå hver side, etter dette har de laget en forferdelig skrape lyd, helst i lav fart. Trodde kansje dette var belegget på nye skivene som kansje gjorde det men etter 2 uker er det fortsatt der, noen som har noen tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Bremseskjoldene som ligger for nært skivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Har du montert klosser også? Disse er retningsbestemte uten at jeg er 100% sikker på om det burde laget lyd. Men har kjøpt Bosch skiver engang med belegg og det tok en uke før litt skrapelyd var helt vekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen10 Skrevet Mars 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2018 Har brembo klosser fremme på hvert hjul der jeg har bytta skivene, vett ikke om det kan ha noe og si med forskjellig klosser og skiver? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 Monterte du nye skiver , men ikke klosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå