Belgarath Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Jeg har akkurat kjøpt meg BMW E39 520d. Er det noen i Trøndelag (jeg bor i Agdenes) som kan være behjelpelig med å kode kjørelys på denne? Det er ettermontert Depo HID hovedlys, de er koblet så de slår seg av med tenningen, men jeg kunne tenke meg å ha kjørelys i fjernlys + halos. MVH Ole Bjerkholt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Antar jeg får det til, men jeg må Google litt slik at vet nøyaktig hvilke verdier som må endres. Eller har du en guide og ingen verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgarath Skrevet Mars 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2018 Har ikke fått ordnet med noe kodeverktøy ennå nei. Har sett det beskrevet på et forum, det var lett å finne, men det var muligens på et amerikansk eller engelsk forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgarath Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 http://bmwcoders.com/forum/bmw-coding-programming-29/e39-ncs-expert-dimmed-high-beam-drl-8956/ GED_FL_ALS_DRL - dimmed high beam as DRL --> aktivFL_DIMMUNG_ALS_DRL - dimming level for high beam as daylight --> wert03This is alsoAL_ALS_DRL - low-beam as DRL is nicht_aktiv. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1849810-Low-voltage-high-beams-as-DRL-for-non-USA-car-How-to FERNLICHT_DRL nicht_aktiv --> aktiv EINZEIT_DRL wert_01 --> wert_02 Kan det være forskjellig kode for forskjellige modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 Vi kan godt forsøke om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgarath Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 Flotte greier. Prøver å få til en tur til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2018 Share Skrevet Mars 13, 2018 Flott. Ta kontakt når du vet noe mer. Så jeg kan planlegge litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå