knutho2 Skrevet Mars 21, 2018 Skrevet Mars 21, 2018 Det er på tide å bytte ut 1-serien, og denne gang falt valget på 330e, en utrolig kul og sprek bil som jeg gleder meg stort til å få. Jeg har nå fått VIN-nummer og har fått beskjed om den skal gå i produksjon denne uken. Er det noen som vet om det er mulig å følge bilens produksjon på nett på et eller annet vis? Eller må jeg hele tiden mase på selger? macrorain reagerte på dette 1
Ranger1000 Skrevet Mars 21, 2018 Skrevet Mars 21, 2018 Amerikanske kunder kan følge på nett, men det funker ikke i Europa. Om den har produksjon denne uken er den mest sannsynlig ferdig allerede. Min hadde produksjon i uke 10, og var allerede sendt på båt fredag samme uke. Ankom Norge denne uken
knutho2 Skrevet Mars 21, 2018 Forfatter Skrevet Mars 21, 2018 21 minutter siden, Ranger1000 skrev: Amerikanske kunder kan følge på nett, men det funker ikke i Europa. Om den har produksjon denne uken er den mest sannsynlig ferdig allerede. Min hadde produksjon i uke 10, og var allerede sendt på båt fredag samme uke. Ankom Norge denne uken Takk for info Da er det bare å smøre seg med tålmodighet!
sluquet Skrevet Mars 21, 2018 Skrevet Mars 21, 2018 Tips til tidsfordriv mens du venter: Last ned "BMW Drivers guide"-appen. Der legger du inn chassisnummer i appen så får du en full guide til akkurat din bil.
knutho2 Skrevet Mars 22, 2018 Forfatter Skrevet Mars 22, 2018 16 timer siden, sluquet skrev: Tips til tidsfordriv mens du venter: Last ned "BMW Drivers guide"-appen. Der legger du inn chassisnummer i appen så får du en full guide til akkurat din bil. Det skal jeg sjekke ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå