Hefre auto Skrevet Mars 29, 2018 Share Skrevet Mars 29, 2018 Hei. Et raskt kjapt spørsmål. Må ha bmwen inn på visning for senkesett ble stoppet pgr av hadde ikke godkjent senkesett. Det jeg lurer på er om dem henger seg opp i powerflex foringer på visning? Har avskiltet bilen og har en del planer før den skal vises for senkesett. Tenker da å montete powerflex foringer i hele fram og bak understellet type (lilla) Skal også sveise inn forsterkninger til travers foringene bak da disse er svak punkt på e46. Er en e46 330ci Er dette noe dem henger seg opp i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopus Skrevet Mars 29, 2018 Share Skrevet Mars 29, 2018 (endret) Ser ikke noe grunn til at dem skal henge seg opp i foringene. Er jo "samme" foringene, bare fastere materiale. Senkesett derimot må du ha hjulstillingskontroll på og målepapirer fra denne kontrollen som viser at camber, caster. toe in osv er innenfor kravene bilprodusenten har satt til denne bilen. I tillegg må du selføglegelig ha TUV papirer på senksesettet for at det skal godkjennes. Da jeg skulle få godkjennt senkesettet på Saaben jeg hadde for noen år siden, så måtte jeg lage meg shims for å korrigere camber vinkler i bakstillingen, så jeg måtte innom to ganger hos naf for å måle og få utskrift av verdiene. Men da alt av vinkler var innenfor specs, så gikk bilen rett i gjennom statens Vegvesen sin kontroll. og jeg fikk senkesettet skrevet inn i vognkort. Aldri noen der som spurte om polyforingene jeg hadde montert. Anngående sveising av forsterkninger så er jeg usikker på hva dem sier. Er jo bare å ringe statens vegvesen og spørre? Du får jo enten et ok eller et nei. Er ikke værre. Endret Mars 29, 2018 av dopus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefre auto Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2018 Takk for svar setter pris på det. tuv papirer osv er i boks og skal fikse 4hjuls kontroll før jeg viser. Men da bør det være greit Har jobbet en del me saab tidligere var ofte et ork me shimsing for å få en perfekt hjulstilling 😁 Da kan eg bare gå i gang me demontering iallefall skal ta en telefon ang forsterkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 29, 2018 Share Skrevet Mars 29, 2018 De vet sikkert ikke hva en polyforing er for noe, og om du gjør ordentlig arbeid + lakk og rustbeskyttelse vil de aldri se forsterkningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå