E46lars Skrevet April 9, 2018 Share Skrevet April 9, 2018 Hei og god kveld! Jeg har montert seter fra en facelift E60 i en preface. Alt passer perfekt. Men det jeg lurer på, det er en gul ledning under setene foran jeg ikke ANER hvor skal. Og har feil på airbag på begge sider foran nå. Har byttet dørtrekk også, og der sitter det også noe airbag. Må jeg kode om airbag modulen for og då bort feilkodene? noen som har satt in facelift interiør i preface før? Som kan komme med gode tips? Jeg klør meg i hode😆 takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2018 Share Skrevet April 10, 2018 @SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 Du mangler en beltestrammer på LCI kontra Pre Lci, må kodes om. Fort gjort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46lars Skrevet April 12, 2018 Forfatter Share Skrevet April 12, 2018 Har fått detta ordna:) det var en god følelse gitt. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå