bjornhk Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Hei, Fikk vedlagte feilmelding på min F11 2010 i dag. Er det «bare å bytte en lyspære» eller bør jeg oppsøke profesjonell hjelp og få en diagnose? På bilen, altså. (Jeg skrur ikke bil til vanlig, men går på med frisk mot hvis jeg finner en god oppskrift. Stort sett går det bra... 😂🙈) /BjørnK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 23, 2018 Share Skrevet April 23, 2018 Sett lysbrytern i A (gjør dette når det begynner bli litt mørkt så hovedlyktene tennes) Sving så rattet til venstre, og om ikke indre linsa lyser opp --> så er det snakk om en vanlig halogenpære som må byttes. Hvis linsen lyser opp, så er vel feilmeldingen relatert til selve "svingningen" i xenonlyset. Da er det nok en litt dyrere jobb. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornhk Skrevet Mai 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2018 Hei! Tusen takk for tips. Halogenpære byttet og feilmelding er borte. Veldig tilfredsstillende, altså! Takk igjen! /BjørnK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå