Boerrejr Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Hei, jeg er i en prosess med å kjøpe meg en F32 2014 mod, og så når jeg var å kikket på den at det var 2-3 småe flekker på nedsiden av passasjerdøra at lakk var flasset av. Er det noen som vet noe om hvorfor/hvordan det kan ha seg. Tenker produksjonsfeil etter som det er en 2014 mod som har kjørt 51 000km og er normal i lakken på resten av bilen. Bilen er mineral grå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Se etter krater fra steinsprang, er det ingen spor av ytre påvirkning vil det normalt sett dekkes av garantien. Boerrejr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boerrejr Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 Da vil jeg tro dette blir dekket av garanti, ikke tegn på skade ren flassing rett og slett 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Ville sørget for at dette var fikset FØR du kjøpte den i såfall. Så slipper du å krangle med en forhandler/BMW Norge i ettertid Boerrejr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå