e34e61 Skrevet Mai 9, 2018 Share Skrevet Mai 9, 2018 (endret) Noen som er interessert i en e34 touring. Teknisk bra stand og fått 0 feil de tre siste eu kontroller bortsett fra en dustefeil om at ene blinklyspæren ikke var oranje nok. Er skiftet lykter og hvindushviskermekanisme, toppdekselpakninger, motorfester, luftmassemåler(org), bensinpumpe, alle lufterør til bensintank, og akkumulatorer til nivåreguleringen og radiator for noen1 år siden. Takluke virker ikke. Har reservetakluke i annen farge(men den ligger i Volda). Og hvindusheisen på høyre side. Litt flikking på lakk her og der. Elektriske seter foran. Skipose. Webasto(org), kjørecomputer. Ikke hullslitt interiør. Et godt utgangspunkt for restaurering til perfekt stand vil jeg tro. Vinterdekk på originalfelger. Lurer litt på hva jeg kan få for den. Bud under 40 000 er uaktuelt. Da koser jeg meg med den i 10 år til heller Kan sees og prøves i Oslo. Endret Mai 10, 2018 av e34e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 25, 2018 Share Skrevet August 25, 2018 Har du fremdeles denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34e61 Skrevet August 10, 2019 Forfatter Share Skrevet August 10, 2019 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 10, 2019 Share Skrevet August 10, 2019 Denne må du selge til en som virkelig kan ta vare på den . Et flott eksemplar som og blir vanskelig å få tak på .😀 Hadde pengene vært der ,hadde jeg hentet tvert . Lykke til med salg og igjen finn rett kjøper eller behold selv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå