Bmwray Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 Hei. Har en 1999 modell sedan e39 der det bare er kjeks bak rundt jekke festene, det ene var på vei opp igjennom gulvet når jeg byttet til sommerhjul. Har googlet litt å folk snakker om det koster 30-40k å skifte ut kanalene. Er det mulig å få noen til å skjære ut gammelt å sveise inn nye plater? Eller vil det ikke bli godkjent på eu? Noen her med erfaringer ang dette? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mai 12, 2018 Share Skrevet Mai 12, 2018 Fullt mulig å bare skjære ut det som er rusten, erstatte med ny plate og nye jekkepunkt. Har selv gjort dette på mitt da kun jekke ga seg og plata under var rusten. Men for all del bruk godt med tid når du gjør det. Sandblåse bort alt av rust, fyr løs med eventuelt brunox og 2k epoxy primer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2018 Det er fint, da skal jeg høre hva et karosseri verksted tar for jobben. sondre reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mai 15, 2018 Share Skrevet Mai 15, 2018 Kom gjerne med oppdatering på hva man må beregne for en slik jobb, begyner å bli brun bilen min og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2018 Ja, har ikke fått sjekket opp priser enda, vurderer å selge bilen og opplyse om at ny eier må få sveiset litt, men kom gjerne med opplysninger du også hvis du har hentet inn noen priser. Kan tippe rundt 6-8000 for å sveise inn to nye plater på jekke festene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå