E39_Cato Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 (endret) Super tøffe og skjeldne felger til E32/34/38 m.m selges grunnet blir ikke brukt. Selges uten dekk ( 2 står på men er døde). Ene bakfelgen er sveist på 2 steder. Sitter som ett skudd på E34 (spaces 5mm bak for å ikke subbe). Knalltøffe på E38 også. Disse sendes ikke og selges som oppussings objekter. De er fine å kjøre med på E34. på E61 rister de. Poster de bildene jeg har av dem. Beklager om det blir litt rotete. Horten Vestfold Holder jeg til. like ved Cirkle K E18 Kopstad. Kan evt være av interesse å bytte i E30 deler: * gulveteppe cab sort * Mtech 1 skjørter cab * 51mm fjærbein * Coilovers med TUV Endret Mai 18, 2018 av E30_Cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2018 Har desverre ikke senterlokk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 18, 2018 Share Skrevet Mai 18, 2018 har de 74.1mm navsirkel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2018 1 time siden, Ingvaldsen skrev: har de 74.1mm navsirkel ? Skal se om jeg får målt imorgen Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå