Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Demperen på brekk pedalen må byttes på min E38. Det er del nummer 8 på vedlagt bilde. Før jeg begynner å knote og eller ødelegge for mye er det noen som vet hvordan man løsner den på best måte? Er det bare å vippe den ut eller må man gjøre noe med del nummer 26 som står oppført som løsebolt. Det er ikke så  lett hva man skal gjøre under der.

demper.JPG

Edited by t06afre
Posted

Nå har ikke jeg sett hvordan det faktisk ser ut i virkeligheten, men utifra tegningen og hvordan slike dempere er ellers på BMW så er det nok et lite klips du skal løsne/fjerne, så skal demperen kunne vippes utav "kulen" den står innpå :)

Posted
4 timer siden, Daniel. skrev:

Nå har ikke jeg sett hvordan det faktisk ser ut i virkeligheten, men utifra tegningen og hvordan slike dempere er ellers på BMW så er det nok et lite klips du skal løsne/fjerne, så skal demperen kunne vippes utav "kulen" den står innpå :)

Det stemte bra det. Det var bare å vippe av klipsen som sitter på toppen. så hopper den av kulen. Problemet er nå at klipsen på toppen vanskelig til. Ser ut til at mye må skrues av for å komme tildemper2.thumb.jpg.b6d3201b84b0ab59349c459c0c573838.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...