t06afre Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 (edited) Demperen på brekk pedalen må byttes på min E38. Det er del nummer 8 på vedlagt bilde. Før jeg begynner å knote og eller ødelegge for mye er det noen som vet hvordan man løsner den på best måte? Er det bare å vippe den ut eller må man gjøre noe med del nummer 26 som står oppført som løsebolt. Det er ikke så lett hva man skal gjøre under der. Edited May 23, 2018 by t06afre
Daniel. Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 Nå har ikke jeg sett hvordan det faktisk ser ut i virkeligheten, men utifra tegningen og hvordan slike dempere er ellers på BMW så er det nok et lite klips du skal løsne/fjerne, så skal demperen kunne vippes utav "kulen" den står innpå
t06afre Posted May 23, 2018 Author Posted May 23, 2018 4 timer siden, Daniel. skrev: Nå har ikke jeg sett hvordan det faktisk ser ut i virkeligheten, men utifra tegningen og hvordan slike dempere er ellers på BMW så er det nok et lite klips du skal løsne/fjerne, så skal demperen kunne vippes utav "kulen" den står innpå Det stemte bra det. Det var bare å vippe av klipsen som sitter på toppen. så hopper den av kulen. Problemet er nå at klipsen på toppen vanskelig til. Ser ut til at mye må skrues av for å komme til
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now