Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har nettop byttet motor til en 520d fra 320d men nekte å starte pompa i tanken nekte å starte når eg vrir om på tenning å har fått kodet om diesel pompa forsatt ingenting prøve å tvingkjøre pompa bak i tanken for å presse fram diesel men starte forsatt ikke.. Noen som har forslag? Er en 99 model 320d

Skrevet

Din bil er altså en 99 320d? Automat eller manuell?

Donor bil, altså den som motoren kommer fra, er en e39 520d 136hk? Du har kun tatt motor, ikke noe annet?

Skrevet

Manuell er min også var donorbilen kom fra en 136hk e39 520. Eneste den gjer er å skjinne nå vrir eg om nøkkelen ingen liv i pompa i tanken men med engang eg tvang kjøre den med 12v då fungere pompa i tanken 

Skrevet

Det er fordi din ecu ikke kan drive den htpumpa som står på motoren. Du kan sende inn ecu til oss (TRF Performance) så har vi en endring som gjør at den kan drive pumpa igjen. 4900,- ink mva. 

Skrevet

Du har ikke startaperre problemer. 

Dette er ikke noe du kan fikse selv. Meg bekjent er vi også de eneste som kan tilby dette. 

Alternativet ditt er å bytte pumpa, og det er enda dyrere. 

Skrevet
On 5.6.2018 at 9.35, Håvard Nistad skrev:

Så koss blir det med startsperre? 4900 har eg desverre ikke så lyst til å legge i da er det noe mulighet for å gjere det selv

Har selv gjort lignende motor bytte, da var det også snakk om enten bytte hele pumpa som kostet nærmere 20 lapper eller bruke TRF som gjør en utrolig bra jobb. kjedelige penger men du sparer på det kontra bytte til ny pumpe. 

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...