BMW124 Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 Vurderer sterkt og kjøpe coilovers til min BMW e90 m-sport. Hvilke merker er å anbefale? Tenker justerbart på høyde, hardhet og rebound. Helst av typen rustfri, da bilen blir brukt hele året. Prisklasse mellom 12-17000 kr (Ish) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 kW v3? Evt v2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW124 Skrevet Juni 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2018 10 minutter siden, tennbrikket skrev: kW v3? Evt v2? Virker som KW er av bra kvalitet ut fra hva jeg har lest på nett. H&R monotube er kanskje av samme kvalitets klasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 4 minutter siden, BMW124 skrev: Virker som KW er av bra kvalitet ut fra hva jeg har lest på nett. H&R monotube er kanskje av samme kvalitets klasse? Angående kvaliteten på H&R kan jeg dessverre ikke uttale meg. Venter forsåvidt på mitt kw v1 sett. Bildeler.no fører blant annet KW. BMW124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW124 Skrevet Juni 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2018 6 minutter siden, tennbrikket skrev: Angående kvaliteten på H&R kan jeg dessverre ikke uttale meg. Venter forsåvidt på mitt kw v1 sett. Bildeler.no fører blant annet KW. Takker for innspill. Mye forskjeller fra KW v1 og v2 ? Tenker da komfortmessig vil ikke miste komforten som m-sport understellet oppleves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Juni 11, 2018 Share Skrevet Juni 11, 2018 (endret) 16 minutter siden, BMW124 skrev: Takker for innspill. Mye forskjeller fra KW v1 og v2 ? Tenker da komfortmessig vil ikke miste komforten som m-sport understellet oppleves. Det er jeg usikker på, jeg valgte v1, etter forslag fra andre forummedlemmer her inne. V2 er fint for de som liker å stille hardhet, men de fleste trodde at man kom til å stille inn hardheten lik som det v1 leverer. V1 skal visst være ganske bra balansert. Jeg har org m sport understell på e46en, og må si jeg gleder meg til å kjenne hvordan kw føles ut i forhold. Hadde jeg skulle kjøpt til en m3 så hadde jeg nok valgte v3, men til min egen 320D automat så tror jeg v1 holder i massevis, er tross alt en daily driver. Endret Juni 11, 2018 av tennbrikket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 12, 2018 Share Skrevet Juni 12, 2018 H&R Monotube skal være bra, men tror de kun har høydejustering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå