IvarT Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 (endret) Hei Har idag Eisenmann Sport eksosanlegg på min e46 (6 syl), men lurer på om jeg skal bytte til Eisenmann Race i stedetfor. Noen som har erfaringer og innspill om Race eksos fra Eisenmann? Takker for alle innspill her! 👍☺ Endret Juni 17, 2018 av IvarT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Innspill? Tja. Race låter litt mer. Fin lyd. Ikke TÜV, kontra sport. Hadde jeg hatt sport montert, hadde jeg ikke giddet å bytte. Fin lyd i sport også, og mulig å godkjenne det i vognkort. Har litt bilder og lydklipp i 330-tråden i signatur. Innholdsfortegnelse i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IvarT Skrevet Juni 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2018 Takker for svar! Hvordan vil du si lydbildet på Race er i forhold til Sport, er det kvassere over hele registeret, eller endrer karaktrestikken seg når en kommer over 3-4000 rpm som for Sport varianten? Ang godkjenning så er ikke det så farligt. Er kjapt å bytte over, og Sport utgaven med ound rohr jeg har idag gå rett igjennom EU kontroll uten så mye som en antydning til anmerkning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Juni 20, 2018 Share Skrevet Juni 20, 2018 Forrige eier av bilen min kostet på Eisenmann Race og fikk bilen avskiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå