t06afre Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Etter å ha gruet meg en stund skal min E38 få DAB radio. Siden den har DSP og at jeg ikke vil ødelegge noe orginalt. Så blir det en DT350 modell på salg fra GS. DT350 bruker bilens orginale radio samt at den har blåtann for streaming. Min plan å gjemme DT350 enheten under hattehyllen. Antenne blir lagt til bakrute. Har testkjørt dette og det funker helt greit. Men nå til spørmålets kjerne. Det blir enklest å koble seg inn på radions rele` K3 (hvit og lilla kabel). Slik at DAB radion blir koplet til tenningen på linje med radion. Men hvilken metode vil være best for å spleise seg inn på kabelen? Er det mulig på en enkel måte å lirke stiften ut kontakten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Det er ganske så lett å dele de fleste kontakter fra BMW. Et lite flatt jern eller en skarp tapet kniv så er du langt på vei. Når den er delt ville jeg kanskje ha skjært av isolasjon og loddet meg på med andre kabel bært kontakten. Med krympestrømpe over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå