Nikolaip Skrevet Juli 1, 2018 Share Skrevet Juli 1, 2018 Hei, har handla meg noen dører der vinduene ikke fulgte med foran. Har fått ut mekanismen, Men sliter med å få ut selve vinduet. Er noen røde klips på grunnen, Hvordan får jeg ut de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Juli 1, 2018 Share Skrevet Juli 1, 2018 Står vinduet enda på skinnene? Du må værtfall ta av den pakningen / listen som er øverst i ramma for å få bøyd vinduet ut. Kan du ta bilde av det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 1, 2018 Share Skrevet Juli 1, 2018 For å skru løs vinduene fra vindusheisen må du ha omvendt torx pipe. Hun-pipe. Og boltene er links, altså de går motsatt vei av en vanlig bolt for å de løs. Skø sitte i to bolter. Etter at boltene er ute skal du kunne løfte vinduet ut av døra. Dette gjelder hvertfall coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 On 1.7.2018 at 20.55, Slavearbeider'n skrev: For å skru løs vinduene fra vindusheisen må du ha omvendt torx pipe. Hun-pipe. Og boltene er links, altså de går motsatt vei av en vanlig bolt for å de løs. Skø sitte i to bolter. Etter at boltene er ute skal du kunne løfte vinduet ut av døra. Dette gjelder hvertfall coupe Var ikke sånn på min touring, var torx skrue i vinduet, og var ikke links. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 3, 2018 Share Skrevet Juli 3, 2018 15 minutter siden, Rizna skrev: Var ikke sånn på min touring, var torx skrue i vinduet, og var ikke links. Ok, da er det spesifikt på coupe. Se bort i fra mitt svar, trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaip Skrevet Juli 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2018 Tusen takk boys! Fikk den av, endte med en noe bøyd list men - kan sikkert rettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Juli 4, 2018 Share Skrevet Juli 4, 2018 18 timer siden, Nikolaip skrev: Tusen takk boys! Fikk den av, endte med en noe bøyd list men - kan sikkert rettes. Flyttet du vinduet til du kunne se skruen i hullet som står i skinnene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaip Skrevet Juli 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2018 1 time siden, Rizna skrev: Flyttet du vinduet til du kunne se skruen i hullet som står i skinnene? Ja. Flyttet også over vindusheis. Vet du om det er noe stress å flytte over elektrisk heis til en dør som har manuell? Flytter naturligvis over ledningsnett og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Juli 4, 2018 Share Skrevet Juli 4, 2018 50 minutter siden, Nikolaip skrev: Ja. Flyttet også over vindusheis. Vet du om det er noe stress å flytte over elektrisk heis til en dør som har manuell? Flytter naturligvis over ledningsnett og. Litt usikker på det, null erfaring. Men å bytte ledningsnett er veldig lett og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaip Skrevet Juli 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2018 2 timer siden, Rizna skrev: Litt usikker på det, null erfaring. Men å bytte ledningsnett er veldig lett og greit. Ja, flytta over alt på første døra. Regner med å få tatt resten i løpet av uka, skyt en pm eller ta det her om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rizna Skrevet Juli 6, 2018 Share Skrevet Juli 6, 2018 On 4.7.2018 at 21.05, Nikolaip skrev: Ja, flytta over alt på første døra. Regner med å få tatt resten i løpet av uka, skyt en pm eller ta det her om du lurer på noe Ta gjerne noen bilder når du flytter hele låsekassen over har enda ikke giddet og gjort det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolaip Skrevet Juli 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2018 14 timer siden, Rizna skrev: Ta gjerne noen bilder når du flytter hele låsekassen over har enda ikke giddet og gjort det på min. Det skal jeg prøve på Er bare å løsne vinduet, og 4 bolter for å løsne den - så må du bare kløne den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå