Scooterengan Skrevet Juli 14, 2018 Share Skrevet Juli 14, 2018 Tenkte jeg skulle fikse kanalene slik at bilen blir EU godkjent, hvordan går jeg fram får å gjøre dette? Er det best å kjøpe hele kanaler på koed? Som dere ser er det værst på fører siden Fant veldig lite videoer og framgangsmåter generelt på nette, kanskje det er bare jeg som er dårlig å lete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Du skal få kjøpt kanaler hos Koed mener jeg. Men ja, du må kappe den av og sveise på den nye kanalen. Er mye sveising involvert så viss du ikke har dette ville jeg hørt med en kamerat med sveiseapparat eller levert den inn på karosseriverksted. Viss det blir for dyrt kan du vurdere å skrote bilen, E46 er vell ikke de dyreste bilene nå til dags så spørs om det er like billig å kjøpe en ny uten rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scooterengan Skrevet Juli 23, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2018 Se nr 1 Bilde. Er det denne jeg må ha? Er denne som de kaller for "Kanal", men syns ikke den var lik som det på bildene jeg la ut som jeg må kappe bort og bytte. Har bekjente som kan sveise for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 24, 2018 Share Skrevet Juli 24, 2018 Jeg har komplett (den største delen man får kjøpt) e46, venstre, liggende. Original del, helt ny og ubrukt. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå