ErvinQ Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Hei! Lurer på om det er noen i Vestfold området som kan være behjelpelig med koding av en 4-serie F32? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 Ikke i Vestfold jeg men hvis du ikke finner noen andre så, Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 13, 2018 Share Skrevet August 13, 2018 On 20.7.2018 at 15.08, ErvinQ skrev: Hei! Lurer på om det er noen i Vestfold området som kan være behjelpelig med koding av en 4-serie F32? Hva skal du kode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErvinQ Skrevet August 14, 2018 Forfatter Share Skrevet August 14, 2018 16 timer siden, SweetBMW skrev: Ikke i Vestfold jeg men hvis du ikke finner noen andre så, Oslo. Takk for det! 15 timer siden, lagunilla skrev: Hva skal du kode? Tenkte bare på småtteri som f.eks idrive logoen som viser m performance, engine start stop funksjonen etc.. Har en mycarly på vei i posten som jeg har bestilt. Lest litt rundt på nettet og ser at noen har klart å ødelegge ECUen sin mens andre har god erfaring med selve adapteren. Tenker det bør gå greit hvis man bruker den riktig og koder 1 ting om gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå