sst079 Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Jeg har prøvd å søke meg frem til dette, uten å bli helt klok. I min E46 tennes kupélyset kun når jeg åpner førerdør og bagasjeluke. Mørkt når jeg åpner bakdører og høyre foran. Har skjønt at det sitter bryter(e) som styrer dette, men hvor? Og er dette noe man fikser greit selv? På forhånd takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Tror det er mikrobrytere inni kabelpølsa eller en plass. Det er ikke slike store brytere som før på de japanske bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 1 time siden, Otis skrev: Tror det er mikrobrytere inni kabelpølsa eller en plass. Det er ikke slike store brytere som før på de japanske bilene. Ok. Du vet ikke nærmere hvor de befinner seg, og i hvilken grad de er tilgjengelige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Jeg tok tydeligvis feil, i følge en YouTube video så sensor i A stolpen eller B stolpen, den dørlåsen dunker mot ved lukking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sst079 Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 43 minutter siden, Otis skrev: Jeg tok tydeligvis feil, i følge en YouTube video så sensor i A stolpen eller B stolpen, den dørlåsen dunker mot ved lukking. Aha! Den videoen fant tydeligvis ikke jeg. Da skal jeg se nærmere. Takk, Otis😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå