Fakesnake Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Heisann, har en bmw e46 318D 2002 motoren stoppet av de blå og ville ikke starte, fikk start hostet å harket 0 turtall. Verkstedet byttet hoveddyse, motoren sluttet og harke, men får fortsatt ikke turtall? Noen som har ide på hva som kan være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 4, 2018 Share Skrevet August 4, 2018 Lese av feilkoder, men jeg mener at denne motoren benytter samme dieselpumpe som m47 136hk og de er viden kjent for dårlig dieselpumpe. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fakesnake Skrevet August 5, 2018 Forfatter Share Skrevet August 5, 2018 Tenker du på innsprøytings pumpa vp44 jeg mener verkstedet sa det var utelukket at denne var gåen, den mente de var hoveddysen som var gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2018 Share Skrevet August 5, 2018 Ja, det var den jeg tenkte på. Ok, om verkstedet har sagt den er ok, så er den helt sikkert ok. Da kan du se etter feilen en annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå