Vanessa Halvorsen Skrevet August 6, 2018 Share Skrevet August 6, 2018 Selger en splitter ny bagasjeromsmatte til BMW 3-serie E91. Bestilt hos Bavaria og ligger fremdeles i plasten (fant ut jeg allerede hadde en fra den gamle bilen). Nypris 1100,- selges nå for 700,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 15, 2018 Share Skrevet August 15, 2018 pris på frakt på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanessa Halvorsen Skrevet August 16, 2018 Forfatter Share Skrevet August 16, 2018 Hmm, leste litt på posten nå. Norgespakke 175kr inntil 10 kg (regner med det blir denne isåfall?) Norgespakke 295kr inntil 25 kg Maks mål: inntil 240 cm lang og lengde + omkrets inntil 360 cmOm pakken er over 120 cm lang, har bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm, kommer det håndteringstillegg på 119,–. Regner med 294kr uten å være 100% sikker. Hvor bor du forresten? Har en bror som bor i Stavanger så kunne fått den dit billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Heisan, bor på sørlandet, nærmere bestemt Nord for Lindesnes. Kjører fra Stavanger i dag da, men det var kanskje litt tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanessa Halvorsen Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 God morgen! Jeg bor i Grimstad så er da ikke såå langt unna :-) Hvis du vil ha den og evt. kunne møtt broren min langs veien en gang han har vært i Grimstad og skal tilbake til Stavanger ordner vi det vettu. Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Ahha, jo men da kan eg komme å hente en dag. Grimstad er ikke langt. Er ofte I kristiansand, så da tar jeg bare en svipp tur videre. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanessa Halvorsen Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 Fantastisk! Adresse er Beisland 6, 4886 Grimstad. Hvis du er i Kristiansand så lønner det seg å kjøre via Birkeland, men påberegne deg noen kilometer på grusvei, håper det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet August 17, 2018 Share Skrevet August 17, 2018 Heisan går greit det. Tar kontakt når det blir aktuelt. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanessa Halvorsen Skrevet August 17, 2018 Forfatter Share Skrevet August 17, 2018 Helt supert. Da hører jeg fra deg 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå