RF91 Skrevet August 8, 2018 Share Skrevet August 8, 2018 Har begynt å høyre litt "kneppelydar" i forstillingen på 530'en og har ein mistanke om at det er eit av tårnlagera som er syndaren. Sidan eg skal montere coilovers på bilen tenkte eg å montera nye tårnlager samtidig. Er det nokon her som har nokre forslag å komme med angåande kva eg bør gå for? Har forstått det slik at GS Performance er mykje same kvaliteten som felgane dei sel. Nokre bra parti, nokre dårlege. Dette skal forøvrig stå på bruksbilen, så camberjustering osv. er kun ein bonus, ikkje ein nødvendigheit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 8, 2018 Share Skrevet August 8, 2018 Skal bytte på min snart, og da blir det org bmw eller tilsvarende (lemforder) Fungerer ok, og slipper ulyder fra uniballer. Også egentlig stort sett det som er egna for saltkjøring mtp de er bortimot tette fra undersiden. Har gsp topplager selv, og for prisen er det helt latterlig at dem kan lage det så dårlig. Sikkert kjøpt fra kina for 200 kroner stk. Ser på ground control og millway til kw settet til e30n om dagen. Skulle jeg hatt noe alternativt til e39n hadde det nok blitt det. Koster derimot fort 3-4k m moms og frakt, og har egentlig for meg ingen fordeler kontra org på e39n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 9, 2018 Forfatter Share Skrevet August 9, 2018 Kanskje lika greit å kjøpa originalt då, ja. Har sett litt sjøl og, og det blir fort dyrt for tårnlager til ein bruksbil. Tenkte at det kunne vera greit å oppgradera når ein først skal demontera, men du har eit poeng i det du sa med saltkøyring. Har begynt å salta her eg bur og no, så det ser ikkje ut til at ein kan unngå jævelskapen lenger. Kjedelig å bytta dyre tårnlager etter kvar vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå